Traktori i parë shqiptar, i njohur si produkt “Made in Albania” e ka fillimin e tij në vitin 1978, kur pas ngritjes së Kombinatit mekanik të Auto-traktorëve, nisi me prodhimin e pjesëve të para të këmbimit për motorët e automobilave dhe të traktorëve.
Traktori i parë shqiptar, tip DT-54, sipas modelit kinez të traktorëve me zinxhirë të asaj kohe zyrtarisht, është përuruar më 16 tetor 1978. është sanksionuar edhe në një pllakat të vendosur në ballinën e traktorit.Keto mjete ishin me fuqi te larte motorike duke punuar ne cdo skaje te vendit
Për të paktën 10 vjet rresht ai ka qenë njeriu i dytë i një prej uzinave më të rëndësishme të industrisë mekanike shqiptare, siç ishte “Uzina e Traktorëve”.
Ky mjete per punimin e tokave buqesore ishte prodhim I Kombinatit të Autotraktorëve,ishte nje projkte I cili u realizua për prodhimin e traktorit të parë shqiptar, në përurimin e të cilit punonjësit e Kombinatit bëne dhe një manovruar me traktorin Brenda zones se prodhimit prej tyre ne atmosferen e atije sistemi .
“Në atë kohë tek ne ekzistonte një uzinë mekanike shumë pak e zhvilluar. Disa inxhinjera u derguan per te bere praktikën në Kinë, tek Uzina e Traktorëve me rreth 250 mijë punëtorë, ku në çdo 50-60 sekonda prodhohej një traktor. Vetëm një repart instrumental kishte 35 mijë punëtorë. Atje inxhinjert u njohen me shumë gjëra: organizimin e projektimit të dokumentacionit teknologjik e arkivimin e tij, që tani quhet gjë e thjeshtë. Imagjino që një traktor kishte rreth 2500 detale dhe për t’i prodhuar ato nevojiteshin rreth 30 mijë lloje atrecatura teknologjike si instrumente prerës, ndihmës, matës, forma, konkilje, pajisje teknologjike, stampa të ftohta e të nxehta. Të gjitha këto duhet t’i gjeje në një arkiv teknik për disa sekonda. Atëherë duhej një sistem i tillë organizimi që të gjeje sa më shpejt dokumentacionin”.
Në vitin 1978 u arrit prodhimi i traktorit të parë shqiptar. Prodhimi I pare i traktoritishte puna e specialstve tane duke I prodhuar ne seri per buqesin shqipare ne ato vite sot keto mjete nuk egzistojne me por keto mjete diku jane mbajtur si mjete muze te asaj kohe duke na kujtuar nje me rregulla pa ferra e kallama e uji pershkonte cdo cepe te teritorit, sote buqesia ka ngelur ne vende numero duke na kujtuar ku mocalet dhe kenetat pse jo dhe kallamat dhe zhugat qe shohim cdo dite politika buqesore ndollet vetem ne letra e kolltuku 34- vjecare nen petkun e genjeshtres nga politika mashtruese ,dhe më tepërsi një simbol për t’i treguar botës me video te bera nga regjite apo zvaraniket e lepirjes ne politik.